Reklamationer

Reklamation – hvis der er noget galt med produktet/defekt vare.

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder manglende regler. Det betyder at du som forbruger har 24 måneders reklamationsret, at du enten kan have en defekt vare, repareret eller ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er forårsaget af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

  • Du skal kontakte os inden “rimelig  tid”
  • Du skal reklamere inden “rimelig tid” efter at du har opdaget manglen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt, og senest 2 måneder efter at manglen er opdaget. Du kan klage ved at kontakte os via e-mail til. butikholst@butikholst.dk Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner.
  • Send os et billede af den defekte varer på:

 E-mail. 

butikholst@butikholst.dk

Hvis du skal returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Ellers skal du afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger for returnering af varen efter undersøgelsen. Husk at varen altid skal være i god emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har ansvaret for pakken / varen op til vores modtagelse. Så behold postkvittering og tracking-nummer. Bemærk vi modtager ikke pakker sendt COD eller ligende.

OBS.Drejer din henvendelse sig om en reklamation bedes du sende os en mail. Ikke via socialemedier.