Retur

Fortrydelsesret:

Når du handler online på vores webshop har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du returnere varer til os. Din returret løber fra den dag du har modtaget varen. Hvis fristelsen udløber på en helligdag forlænges fristelsen til den følgende hverdag. Du må kun håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varens kvalitet og egenskaber. For at udøve fortrydelsesretten. Du skal vedlægge din ordrebekræftelse og returlabel når du sender retur. 

En retur label koster 60 kr.

Bestil retur label her

Du skal sørge for, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har ansvaret for pakken / varerne indtil vi modtager den. Så behold postkvittering og tracking-nummer. Du skal betale omkostningerne ved tilbagelevering af varerne, når du fortryder.

Vigtigt. Vi forventer at du så hurtigt som muligt efter du har givet meddelelse herom, og du skal returnere dem indenfor 14 dage. Vi besvarer ikke retur mails. Det er blot en hjælp for os at vide at der kommer varer retur.

Vi anbefaler at sende retur med Gls,  Post Nord eller lign. som har tracking Trace nr. Det er købers eget ansvar hvis pakker ikke kommer retur hertil eller indenfor returfristen.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt COD, og vi modtager ikke pakker sendt pr efterkrav, og vi modtager heller ikke varer som skal afhentes i pakkeshop. Varer skal sendes retur til butikken.

Dokumentation af dit køb og returnering formular

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, faktura eller anden dokumentation for dit køb. Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får udbetalt det beløb tilbage, som du har betalt til os ved købet. (gælder ikke fragt) Har du for eksempel betalt med kort, udbetales købesummen til betalingskort, som du brugte til køb.

Bemærk: Du kan miste dit købs beløb, helt eller delvist. Det sker, hvis produktet er forringet fordi:

  • Du har taget varen i brug
  • Den er blevet beskadiget, mens du var ansvarligfor det.
  • Du har håndteret varen på anden måde end det var nødvendig for at du kan bestemme egenskaber og kvalitet.

Reklamation – hvis der er noget galt med produktet

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder manglende regler. Det betyder at du som forbruger har 24 måneders reklamationsret, at du enten kan have en defekt vare, repareret eller ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er forårsaget af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

  • Du skal kontakte os inden “rimelig  tid”
  • Du skal reklamere inden “rimelig tid” efter at du har opdatet manglen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt, og senest 2 måneder efter at manglen er opdaget. Du kan klage ved at kontakte os via e-mail til. butikholst@butikholst.dk. Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner.

Produktet skal sendes til.

Butikholst

Store Torv 2C

7700 Thisted

Danmark

Tlf. 51 93 04 46

E-mail. 

butikholst@butikholst.dk

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Ved begrundet klage refunderer vi rimelig fragtomkostninger. Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen tilbage til os. Ellers skal du afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger for returnering af varen efter undersøgelsen. Husk at varen altid skal være i god emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har ansvaret for pakken / varen op til vores modtagelse. Så behold postkvittering og tracking-nummer. Bemærk vi modtager ikke pakker sendt COD eller ligende.